lifeofjohansen

Direktlänk till inlägg 4 september 2012

Goodmorning

Av My Johansen - 4 september 2012 07:20

Eller ja jag har varit vaken sen klockan fem men ändå. Väntar on da train just nu, hoppas på att detvinte blir några förseningar idag. Igår vart det 30 minuter sent, missade en halv lektion känns sådär. Jaja, ny dag, nya tag. Efter skolan igår tog jag tåget hem och sen gick jag hem till Marre och var där till sju tror jag. Sen kom jag hem , kollade facebook, schoolsoft osvosv.

Fick ett skal till min iphone imorse oxå, inget märkvärdigt, svart silikonskal bara! Men jag fyller ju år snart så då får jag lite pengar så jag kan köpa fler skal!

Skitsamma nu kommer tåget måste gå

PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Johansen - 22 september 2012 08:42

Hejhej :) sitter på läggesta just nu med cornelia, haha asså vi ska vänta en timme på tåget för att det ä lördag så det går typ inga tåg idag ^ nästa tåg går halv tio ;( hahaha okej hejdå :P...

Av My Johansen - 21 september 2012 07:30

Åh fett surt, mamma sa igår att vi skulle åka halv sex imorse för att hon va tvungen att börja jobba todigare så jag gick upp tjugo över fyra, sen klockan fem säger mamma att vi inte behövde åka så tidigt och vi skulle åka kvart i sju ;(( Jaja, nu s...

Av My Johansen - 18 september 2012 21:21

Ska gå och lägga mig nu, fyller år imorgon hihi :D

Av My Johansen - 13 september 2012 05:31

Goodmoorgoon! Har nyss varit ute på en liten promenad med marre o stoffes hund. Älskar luften på morgonen :D Men kom nyss in igen så då fixade jag till mig lite, nu ska jag bara vänta en halvtimme på att de andra vaknar, tur att min lilla ajfån finn...

Av My Johansen - 12 september 2012 16:40

Är på bussen påväg hem just nu, helt jävla slut... Imorgon (o)taggar jag skoljoggen i vilsta. Enda fördelen - slutar vid två :) Nu ska jag hem till Marre iaf, ska sova där inatt sen ska vi åka till etuna tillsammans imorgon, trevligttrevligt ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej på 12 år, född 2000. Min blogg handlar mest om min vardag, inspirationsbilder och lite sånt! Hoppas att du gillar det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards